Arjen Jansen, CEO Minds United

Letterhelden is heel flexibel. Ook als ik op het laatste moment een opdracht plaats, lukt het toch altijd om het op tijd af te krijgen.

‘Letterhelden werd mij aanbevolen door de directeur van It’s Us: hij vertelde dat ze voor hen heldere teksten schreef. Ik heb Brigitte in eerste instantie gevraagd onze webteksten te schijven, maar laat het liefst alle teksten met een commercieel doel door haar schrijven. Zij maakt ze leesbaar voor een breed publiek.

Als een tekst bol staat van het IT-jargon, belt Brigitte mij even voor een uitleg. Dat vind ik heel prettig werken. Ze leest de stukken vanuit de optiek van ons publiek. Als ze iets niet begrijpt, vraagt ze door tot het duidelijk is. Zo zorgt ze dat iedereen het kan begrijpen, niet alleen de IT-managers.

Wat ik heel belangrijk vind, is dat iemand mij aan mijn deadlines houdt. Dat heb ik nodig. Ook vind ik het heel prettig dat Brigitte een kritische mening heeft. Dat kom je niet vaak tegen bij creatieve bureaus. Ze is heel direct en dat werkt.

De samenwerking bevalt heel goed. Letterhelden is heel flexibel. Ook als ik op het laatste moment een opdracht plaats, lukt het toch altijd om het op tijd af te krijgen. Maar dat is niet waar ik Letterhelden op uitgezocht heb, dat is vooral de kritische feedback.

De teksten die door Letterhelden zijn geschreven of geredigeerd zijn leesbaarder en slaan daardoor aan. Mijn streven is om alle uitgaande teksten te laten screenen; dus ook offertes en projectverslagen. Op die manier krijgen we er minder vragen over.’