2012 / INTERVIEWS / WEBTEKSTEN / PROPOSITIE VERWOORDEN

CPM Consultancy

CPM Consultancy

CPM Consultancy is een goed voorbeeld van een bedrijf dat ‘iets vaags’ doet. Ze weten het zelf wel, maar hoe zorg je dat bezoekers aan je website het ook direct snappen? Na een paar stevige interviewsessies kon Letterhelden aan de slag en kon ze bovendien adviseren over een logische structurering van de webteksten.

In het eerste decennium van deze eeuw is er een hoop veranderd in de bouwwereld. Bouwprojecten worden niet meer aan verschillende, kleinere partijen uitbesteed, maar als grote geïntegreerde contracten op de markt gezet.

De adviseurs van CPM Consultancy kunnen daarin een belangrijke, ondersteunende rol spelen. Ze kunnen een goede aanbieding opstellen en de ervaren projectmanagers kunnen alle bouwfasen en disciplines integraal aansturen. Zo ontzorgen ze de klant.

Als het goed is, maakt de homepagina dat direct duidelijk. Desgewenst kan de bezoeker  dieper de site induiken, om daar aanvullende informatie te lezen, zoals  een toelichting van diensten en werkwijze en een aantal projectbeschrijvingen.